نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون زیست‌شناسی بررسی چالش‌های آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیست‌شناسی دانش‌آموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
  • آموزش زیست‌شناسی ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]
  • آموزش زیست‌شناسی بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
  • آموزش زیست‌شناسی تاثیر آموزش‌ های مجازی درس زیست‌ شناسی بر میزان خلاقیت دانش‌ آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانش‌آموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]
  • آموزش زیست‌شناسی بررسی چالش‌های آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیست‌شناسی دانش‌آموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
  • آموزش زیست شناسی بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
  • آموزش زیست شناسی پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
  • آموزش زیست شناسی مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
  • آموزش ژنتیک آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیست‌شناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • آموزش علوم تجربی مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • آموزش فیزیک بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
  • آموزش مجازی ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
  • آموزش مجازی تاثیر آموزش‌ های مجازی درس زیست‌ شناسی بر میزان خلاقیت دانش‌ آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانش‌آموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]
  • آموزش مجازی بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیست‌شناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]

ا

  • ارزیابی ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
  • اصول 3RS ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشته‌ی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
  • الگوی مریل تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • المپیاد زیست‌شناسی بررسی چالش‌های آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیست‌شناسی دانش‌آموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
  • انگیزه پیشرفت تحصیلی بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]

پ

  • پایگاه داده‌ها آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیست‌شناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
  • پژوهش ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشته‌ی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
  • پیشرفت تحصیلی ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]

ت

  • تجربه زیسته پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
  • تجهیزات الکترونیکی بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیست‌شناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]

ح

  • حافظه بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
  • حیوانات آزمایشگاهی ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشته‌ی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]

خ

  • خلاقیت نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیست‌شناسی: ساختن‌گرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]

د

  • دانش‌آموز آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیست‌شناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • دانش‌آموز نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیست‌شناسی: ساختن‌گرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
  • دانش‌آموزان مروری برکج‌فهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دوره‌ی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]
  • دانشجو معلمان بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
  • دانشجویان زیست شناسی ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشته‌ی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی و فیزیک دانشگاه‌های فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
  • دبیران زیست شناسی ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشته‌ی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
  • دوره آموزش عمومی مروری برکج‌فهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دوره‌ی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]
  • دوره اول متوسطه تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]

ر

  • روش پژوهش محور مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
  • روش تدریس بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
  • روش تدریس مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
  • روش تدریس سخنرانی ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]
  • روش تدریس سخنرانی مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • روش تدریس مشارکتی مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
  • رویکرد ساختن‌گرایی نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیست‌شناسی: ساختن‌گرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]

ز

  • زیست‌شناسی بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیست‌شناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
  • زیست‌شناسی آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیست‌شناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • زیست‌شناسی نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیست‌شناسی: ساختن‌گرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
  • زیست شناسی تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • زیست شناسی ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
  • زیست شناسی تحلیل نو ‌واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیست‌شناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
  • زیست شناسی پایه دوازهم تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]

ش

  • شاخص‌های شناختی بلوم ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]

ع

  • علوم تجربی تحلیل محتوای بخش زیست ‌شناسی کتاب‌های علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
  • علوم تجربی پایه ششم ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]

ف

  • فرهنگستان تحلیل نو ‌واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیست‌شناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
  • فعال – غیر فعال تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]

ق

  • قواعد تحلیل نو ‌واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیست‌شناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]

ک

  • کتاب درسی زیست‌شناسی بررسی چالش‌های آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیست‌شناسی دانش‌آموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
  • کج‌فهمی مروری برکج‌فهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دوره‌ی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]
  • کرونا بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیست‌شناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]

گ

  • گیاهان مروری برکج‌فهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دوره‌ی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]

م

  • معلم نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیست‌شناسی: ساختن‌گرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
  • معلمان ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخص‌های شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
  • مولفه‌های خلاقیت تاثیر آموزش‌ های مجازی درس زیست‌ شناسی بر میزان خلاقیت دانش‌ آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانش‌آموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]
  • میزان یادگیری ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]

ن

  • نرم‌افزار بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیست‌شناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
  • نقشه مفهومی ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]

و

  • واژگان معادل تحلیل نو ‌واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیست‌شناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
  • واقعیت افزوده پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
  • وب‌سایت آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیست‌شناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
  • ویروس‌کرونا ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]

ی

  • یادگیری بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]